درمان های جایگزین به PKD کمک می کند تا فرآیند به نارسایی کلیه را کند کند
نوشته شده توسط : Andy

درمان های جایگزین به PKD کمک می کند تا فرآیند به نارسایی کلیه را کند کند

درمان های جایگزین، نارسایی کلیه، PKDPKD یک بیماری کلیوی ژنتیکی است که می تواند باعث ایجاد کیست در کلیه شود. با گذشت زمان، کیست های کلیوی بیشتر و بیشتر شکل می گیرند. این کیست ها در طول زمان بزرگ شده و در نهایت، کلیه ها معمولا با کیست های بی شماری بزرگ و کوچک پوشیده می شوند. این کیست ها باعث آسیب رساندن به بافت های کلیه می شود، بنابراین منجر به کاهش عملکرد کلیه می شود.
همانطور که همه ما می دانیم، PKD بیماری کلیوی ژنتیکی است، بنابراین ما نمی توانیم مانع از نارسایی کلیه شود، اما ما می توانیم درمان اولیه را برای کاهش سرعت پیشرفت آن انجام دهیم، که می تواند پیش بینی خوبی برای شما باشد. حفظ رژیم غذایی مناسب و کاهش کیست های بزرگ برای محافظت از کلیه شما می تواند برای شما مفید باشد.
چه درمان هایی می تواند به فرآیند شکستن کلیه در PKD کمک کند؟
با توجه به تجربه بالینی ما، داروهای چینی در کاهش کیست های کلیوی موثر هستند. از یک سو، داروهای چینی می توانند فعالیت سلولهای پوشش در دیواره کیستیک را مهار کنند. از سوی دیگر، آنها می توانند رگهای خونی دیواره کیستیک، تخلیه مایعات کیستیک و کیست های کوچک کلیه را گسترش دهند. بسیاری از درمانهای طب چینی منحصر به فرد برای PKD در بیمارستان ما مانند پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، سوپ پزشکی چینی چینی، حمام پا حمام، حمام کامل درمان و Steaming Therapy وجود دارد. این درمان ها می توانند سموم را از خون شما پاک کنند، کیست های کلیه شما را کاهش دهند و فشار کلی کیست ها را کاهش دهند. در عین حال، عملکرد کلیه می تواند به طور موثر بهبود یابد، به طوری که بیماران می توانند روند را به موفقیت کلیه ها کند کند.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: